Ви увійшли як Гість | Группа "Гості" | RSS

Будилівський навчально-виховний комплекс
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформатика

25 травня - 29 травня

Підсумковий тест

Правильні відповіді записуєте в зошит, фотографуєте і надсилаєте на пошту.


4 травня - 22 травня

1. Створіть навчальний проект із дослідження обраної предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:

1) Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію.

2) Комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи.

3) Програми для роботи з текстом: чи є альтернатива.

4) Надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок.

5) Редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника.

6) Фрактали — це математика чи інформатика.

7) Вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань;

8) Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми;

9) Робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом;

10) ЗD-моделювання: програми та реалізація.

2. Запишіть у зошиті:

1) Список використаних друкованих інформаційних джерел:
Назва      Що використано у проекті?

 

 

 

 
2) Список використаних інтернет-джерел:
Назва сайта Дата перегляду Що використано у проекті?

 

   

 

   

 

   
3) Список офісних веб-програм та інтернет-сховищ для організації роботи над проектом:
1.                                                  
2.  
3.  

 

 
4) Спосіб організації опитування учнів щодо проекту:
3. Проект зробіть у вигляді презентації.

21 квітня - 24 квітня

Розв’язування компетентнісних завдань

Компетентнісніми називають задачі з різних галузей діяльності людини, які потребують від неї вміння використовувати набуті знання на практиці. Розв’язок таких задач полягає у вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань, умінь і навичок із різних предметів. Результати розв’язання задачі можуть бути отримані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін.

Виконайте завдання: Розв’язування компетентнісних завдань № 1

                                       Розв’язування компетентнісних завдань № 2


13 квітня - 17 квітня

Виконати практичну роботу. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем 


30 березня - 3 квітня

Поняття мови розмітки гіпертексту - прочитати і зробити конспект в зошиті.

Виконати завдання:

Завдання 1. Запустіть текстовий редактор Блокнот (Leafpad) і введіть у текстовий документ теги за зразком. Новий файл назвіть Завдання1.htm. Перегляньте його за допомогою браузера.

<HTML>

<HEAD>  <TITLE> My new Web-page </TITLE>

</HEAD>

<BODY BGCOLOR = "aqua" TEXT = "red">

<H2> Це Web-сторінка Іваненко Олени </H2> <HR>

<CENTER> <B> Привіт!</B> Мене звуть<B> Олена </B>

</CENTER><P>

Я вчуся в 8-<SUP><I>му</I></SUP> класі школи <I> №9 міста Тернопіль.</I> Мені 14 років.

Мої улюблені предмети: інформатика, англійська мова, історія.

 Я люблю слухати гарну музику, читати пригодницькі романи,

подорожувати влітку, кататися на гірських лижах узимку,

ходити на дискотеку будь-якої пори року.<BR>

Я вчуся на відмінно. Після закінчення школи мрію поступити на навчання до &quot; ТНПУ імені В. Гнатюка &quot;<P>

<LH> Мої улюблені предмети: </LH>

<OL TYPE="1">

<LI> Інформатика

<LI> Англійська мова

<LI> Історія

</OL>

<LH>Я знаю такі нові терміни: </LH>

<DL>

<DT> HTML

<DD> <I> мова для створення гіпертекстових Web-сторінок</I>

<DT> браузер

<DD> <I> програма для перегляду Web-документів</I>

<DT> тег

<DD> <I> команда мови HTML</I>

</DL>

<CENTER> Колись тут буде моя фотографія.</CENTER><P>

Моя адреса: <B> <U> 47530, Тернопіль, п. с. 25 </U> </B> <HR>

</BODY>

</HTML>

Завдання 2. Переробіть файл Завдання1.htm, створивши на Web-сторінці таблицю-витяг з табеля успішності Олени за два семестри з трьох предметів: інформатики, геометрії та алгебри. Новий файл назвіть Завдання2.htm. Перегляньте його за допомогою браузера.


Зробити конспект

               Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів

    Гіпертекст — це текст, що містить гіперпосилання — зв’язки з іншими частинами документа або іншими документами чи файлами.

    Сайт, або веб-сайт («місце в мережі», від англ. web — мережа, site — місце), — це об’єднання тематично пов’язаних веб-сторінок і документів під одним доменним іменем.

    Хостинг (англ. hosting) — це можливість використання дискового простору (місця на жорсткому диску) сервера, постійно під’єднаного до мережі, для розміщення, функціонування та обслуговування сайтів, файлових сховищ, електронної пошти тощо.

    Етапи створення сайтів:

    1. Маркетингові дослідження

    2. Планування структури сайта

        а) ієрархічна структура;

https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/_/rsrc/1520786731867/materiali-do-urokiv/9-klas/urok-49/5.jpg?height=201&width=320

        б) лінійна структура;

https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/_/rsrc/1520786763926/materiali-do-urokiv/9-klas/urok-49/6.jpg?height=57&width=320

        в) мішана стуктура

    3. Розробка дизайну

    4. Конструювання сайта

    CMS (від англ. Content Management System — система керування контентом) - WordPress, Joomla, OpenCart, SocialEngine.

    5. Наповнення сайта вмістом (контентом)

    6. Тестування сайта (Apache, PHP, MySQL, phpMyAdmin, Denwer).

    7. Розміщення сайта в Інтернеті

    8. Обслуговування сайта

    9. Просування сайта

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Будилівський навчально-виховний комплекс © 2024
uCoz