Ви увійшли як Гість | Группа "Гості" | RSS

Будилівський навчально-виховний комплекс
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українська мова

2020 - 2021 навчальний рік

02 листопада - 06 листопада

§ 9,10 Вивчити правила с. 43, 46.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA

Виконати вправи 82, 85, 87, 88


25 травня - 29 травня

Контрольна робота. «Пряма мова. Діалог».

Підсумковий тест за ІІ семестр

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4711310

(оцінку за тест сфотографувати і відіслати на пошту)


18 травня - 22 травня

Контрольна робота. Диктант

§48 опрацювати теоретичний матеріал с. 204.

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=FcUSQ5nz0Dg

Виконати вправи 507, 510, 511, 515


12 травня - 15 травня

Контрольна робота. «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова».

§47 опрацювати теоретичний матеріал с. 200, 201.

Переглянути відео урок    https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8

Виконати вправи 498, 499, 501, 502


4 травня - 8 травня

§46 опрацювати теоретичний матеріал с. 195-196.

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=lkjwyAojg6k

Виконати вправи 487, 490, 492, 495

Тренувальні вправи. Складне речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

1. Записати речення. Визначити та підкреслити в кожному граматичні основи.

Великі хмари холодом нагусли, червоне листя падає в гаю. Летять у вирій дуже дикі гуси, а я слонам привіт передаю. (Л. Костенко.)  Журавлята жалкували, що ростуть вони поволі. (М. Сингаївський.) Як спить мала травиця, травиці дощик сниться. (А. М’ястківський.) Відцвіли голубі матіоли, згасло літо на жовтих полях. (В. Грінчак.) Ліщинові кущі позадирали списи, по списах дощ стіка, а вітер обтіка.  (Є. Гуцало.) Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась. (М. Рильський.)

2. Творча робота. З кожної пари простих речень утворити складні за допомогою сполучників (або сполучних слів). Утворені складні речення записати,  пояснити розділові знаки.

1) 1. Ніч минула швидко. Настав сірий туманний ранок. 2. Буря вщухла. Хвилі продовжували бушувати. 3. Понісся перший порив вітру. Човен здригнувся.

2) 1. Була чудова, але сумна пора.  Її називають  пізньою осінню. 2. Над містом стояла  ніч. Високо серед неба світив ясний місяць. 3. Пройшов проливний  дощ. Небо тепер ясне.

3. Завершити складні речення і записати їх, ставлячи, де потрібно, коми.

1. Сонце вже зійшло, але...

2. Золоті промені сонця торкнулися дерев, а ...

3. Осінь  урочисто прощалася із землею, і ...

4. Навколо стояла урочиста тиша, …

4. Переписати, підкреслити в кожному з речень граматичні основи.

Іду шляхом; сонце сяє, вітер з травами говорить; перед мною і за мною  степ колишеться, як море. Он нагнулась тирса біла, звіробій скрутив стебельця, червоніє материнка, як зірки, горять козельці. Крикнув перепел в ярочку, стрепет приснув над тернами; по кущах між дерезою ходять дрохви табунами. (Я. Щоголев.) Наймисливіша ткаля не зітче такої рясної плахти, як природа  заткала на диво людям  ту широку долину! (Панас Мирний.) Ви уявіть, подивіться, як сходять зорі крадькома, бо вони хочуть приготувати несподіванку місяцеві; а він підіймається спокійно, велично над темним і мовчазним степом. Узлісся стає похмурим; висока скеля таємниче схиляється над другою, а та стоїть, мов гора, і місяць обливає їх  своїм блідим сяйвом. (За Марком Вовчком.)


27 квітня - 30 квітня

§45 опрацювати теоретичний матеріал с. 191-192.

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=3QWz37ZkqbA

Виконати вправи 478, 480, 481, 485

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=3yM_YBQJszo

опрацювати теоретичний матеріал с. 245

Виконати вправи 580, 581


21 квітня - 24 квітня

§44 опрацювати теоретичний матеріал с. 187.

Переглянути відео уроки

1. https://www.youtube.com/watch?v=sHIoU6vzbG8

2. https://www.youtube.com/watch?v=ca6u0jIHxt8

Виконати вправи 468, 469, 470, 472

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=-RSUtO_Wg3I

Написати листа рідній людині.


13 квітня - 17 квітня

§42 опрацювати теоретичний матеріал с. 179-180.

Переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=E5Ye12uEIW4

Виконати вправи 451, 452, 453

§43 опрацювати теоретичний матеріал с. 184.

Переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=5oHCbzfOSJE

Виконати вправи 457, 458, 459


6 квітня - 10 квітня

 Другорядні члени речення. Тренувальні вправи.

Завдання 1.

Запишіть речення. Визначте головні члени речення. Визначте, якою частиною мови виражені додатки.

Як виросту – збудую хату, на хаті колесо приб’ю, а там я поселю крилату лелечу клекітну сім’ю. (Д.Павличко)

Хто зберіг любов до краю і не зрікся роду, той ім’ям не вмре ніколи в спогадах народу. (О.Олесь)

Я рідну Україну не проміняю на чужину.(Л.Глібов)

Батьківщино! Ти даєш мені сонце погоже, і повітря даєш, і снагу.(В.Ткач)

Завдання 2.

Спишіть. Слова, що в дужках, поставте в потрібному відмінку й числі. На яке питання вони відповідають? Яким членом речення виступають?

Вітер з (гай) розмовляє, шепче з (осока).

За (сонце) хмаронька пливе, червоні (пола) розстилає.

Хата швидко сповнилась м’якими вечірніми (тінь).

Голубина ніч надворі позасвічувала (зоря).

Завдання 3.

Складіть речення, у яких подані іменники виступали б то підметами, то додатком.

Слово, калина, сопілка, кобзар.

Завдання 4.

Випишіть із прислів’їв додатки, у дужках зазначте питання до них.

Птицю пізнають по пір’ю, а людину – по мові.

Не борода робить чоловіка мудрим.

Правда суду не боїться.

Без охоти нема роботи.

Завдання 5.

Перепишіть речення, на місці крапок вставляючи пропущені букви. Підкресліть обставини.

Стоят.. спокійно дерева безл..сті. (П. Филипович) Десь високо-високо у в..рхівках сосон заплутався місяць. (О. Буцень) Лунко р..пить осика. (К. Наріжний) Споконвіку на дніпровських б..р..гах селилися й жили слов’яни. (І. Цюпа) Вден.. сонце піднімаєт..ся все вище й вище, пливе по небу. (В. Сухомлинський)

Контрольна робота №6. Другорядні члени речення.

§42. Опрацювати теоретичний матеріал с. 179-180.

Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ

Виконати вправи 444, 446, 448

Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA

Виконати вправи 451, 452, 454.


30 березня - 3 квітня

Другорядні члени речення. Додаток. Тренувальні вправи.

І. Записати речення, підкреслити додатки.

1. Без верби й калини немає України. У мами її діти найкращі. Не бажай синові багатства, а бажай розуму. За науку цілуй батька й матір у руку.

2. Заєць спить, та очей не жмурить. Зайця ноги носять, вовка зуби годують. Спіймав зайця за хвіст. Видно зайця по вухах. Тягли ведмедя до меду та урвали вуха, тягли ведмедя від меду та урвали хвіст.

ІІ. Народна творчість.

Переписати прислів’я, уставляючи на місці крапок вибрані з довідки  слова. У записаних реченнях підкреслити  додатки.

Кожний Іван має свій … . Без нашого … вода не освятиться. Без … порожня хата.  Цікавій Варварі … одірвали. Не лякай … морем. Кожна жаба своє … хвалить. Танцювала риба з … , а петрушка з … , а цибуля з … , а дівчина з козаком!

Довідка.

План. Гриця. Кіндрата. Носа. Щуку. Болото. Раком, пастернаком, часником.

ІІІ. Творча робота. Скласти й записати речення, у яких подані іменники виступали б то підметом, то додатком.

Слово, стіл, Вітчизна.

ІV. Пояснювальний диктант.

Підкреслити додатки, визначити, якими частинами мови їх виражено.

1. Вітер колише трави шовкові. (П. Тичина.) Вітер коси розплітає у зорі.  Вечір в небі розкидає янтарі. (В. Сосюра.) Ніжність мені подарувала верба. (Б. Олійник.) Нічка крила опустила, ліс і поле полонила. (Г. Донець.) Душа тужить за просторами степу (О. Гончар). У фіалок очі сині закохався я. (В. Сосюра.) Любить людей мене навчила мати і рідну землю… (В. Симоненко).

 Другорядні члени речення. Означення.

Виконати вправи 437, 438 с. 177

Другорядні члени речення. Означення. Тренувальні вправи.

Виписати з віршів Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати» означення.

Скласти і записати 5 речень на тему: «Весна у моєму селі», підкреслити означення.

Другорядні члени речення. Обставина. Виконати вправи 439, 440, 441.


Переглянути відеоурок «Види речень за метою висловлювання. Відеоурок з української мови 5 клас»

https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo

Виконати вправу 428 с. 174

Скласти і записати есе «Карантинні канікули. Як провести їх з користю?» , використавши в ньому  різні види речень за метою висловлювання та  інтонацією.

§60. Опрацювати теоретичний матеріал с.241-242.  Написання твору-роздуму за колективно складеним планом на тему «Чому необхідно знати історію свого народу?» (Viber-конференція онлайн (вчитель-учні) початок відео заняття 12.00)

Продовжити обговорення теми уроку вдома, взяти інтерв’ю у батьків, родичів. Записати відповіді.

§40 опрацювати теоретичний матеріал с.173.

Виконати вправи 427, 429.

§41. Опрацювати теоретичний матеріал с. 175-176. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=fFHxw6aNKhE

Виконати письмово вправи 433, 434 с. 176 у підручнику.

Написати твір - мініатюру на тему: «Я люблю свій рідний край»

1 ) Виписати з тлумачного словника значення слів вітчизна, патріот. Використати їх у власному творі.

2) Підкреслити другорядні члени речення

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Будилівський навчально-виховний комплекс © 2024
uCoz