Ви увійшли як Гість | Группа "Гості" | RSS

Будилівський навчально-виховний комплекс
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Природознавство

2020/2021 навчальний рік

02 листопада - 06 листопада

Вивчити § 17. Зорі та сузір'я. 

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=n8nHMa57Czo      

Дати письмову відповідь на запитання: За якими характеристиками розрізняють зорі?         


25 травня - 29 травня

Навчальний проект  «Смітити не можна, переробляти»

 (про друге життя побутових речей)

Мета проекту:навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти для виготовлення «нових речей», зберігати природні багатства та запобігати забрудненню навколишнього  довкілля.

Опис проблеми. Багато вже використаних у побуті речей можуть отримати «друге життя» (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна зробити сувеніри, корисні речі для саду чи городу, можна розмалювати скляні чи пластикові банки.

Давайте використаємо  нашу фантазію і створимо нові корисні речі зі старих!

Завдання 1. Розгляньте малюнки, що ілюструють повторне використання вживаних речей. Запропонуйте свої  ідеї подібного «другого життя»   використаних речей.

Завдання 2. Підготуйте необхідні матеріали для здійснення ідеї повторного використання вживаних речей і виготовте нові речі із відходів.

Завдання 3. Сфотографуйте виготовлені речі і надішліть їх фото на електронну пошту.

         Розглянемо приклади повторного використання речей і матеріалів з них.

                     

                       

                 

                         


18 травня - 22 травня

1. Опрацювати §48 Заповідники, заказники, національні парки.

 2.Переглянути відео:

1) Карпатський національний природний парк  https://www.youtube.com/watch?v=bO1szmPGlho

2) Долина нарцисів https://www.youtube.com/watch?v=hgYOnXcmmuo

3) Дунайський біосферний заповідник https://www.youtube.com/watch?v=wk5nIbM4jro

3. Виконати письмово практичну роботу

Складання Червоної книги своєї місцевості

Завдання. Виберіть з Червоної книги України рослини, тварини Тернопільської області. Інформацію запишіть у таблицю по зразку

Назва

Умови життя чи місцезростання

Підсніжник звичайний

Дубові та грабові ліси, на багатих, зволожених грунтах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Підготуватись до контрольної роботи. Повторити тему «Людина на планеті Земля» §45-48.

5. Контрольна робота


12 травня - 15 травня

Опрацювати §47  Охорона природи. Червона книга України

Переглянути відео:

Червона книга України   https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs

Виконати письмово завдання:

1. Охороняти природу – означає ….

2. Яка мета заснування Червоної книги України?

Опрацювати §48  Заповідники, заказники, національні парки

Переглянути відео:

1. Топ – 5 заповідниківУкраїни https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4

2. Заповідник «Асканія Нова» https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk


4 травня - 8 травня

Опрацювати §46  Екологічні проблеми та їх розв’язування

Виконати письмово завдання:

Назвіть екологічні проблеми нашої місцевості (виникнення стихійних сміттєзвалищ, вирубки лісопосадок, надмірне використання хімічних засобів захисту рослин) та опишіть їх.


27 квітня - 30 квітня

Опрацювати §45  Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою.

Виконати письмово завдання:

Заповнити таблицю за зразком

Приклади негативного впливу діяльності людини на природу

Приклади позитивного впливу діяльності людини на природу

Забруднення повітря та води шкідливими викидами підприємств

Будівництво очисних споруд на підприємствах

 

 

 

 

 

 


21 квітня - 24 квітня

Виконати тестові завдання


13 квітня - 17 квітня

 

Опрацювати §43 Взаємозвязки між організмами. Співіснування й угруповання організмів

                       §44 Екосистеми

Дати письмові відповіді на запитання

1) Опишіть можливі взаємозв’язки між окремими організмами із запропонованого переліку: коник, дуб, конюшина, синиця, грак, пшениця, гусінь, сова, миша.

2) Які зв’язки існують між мешканцями екосистеми лісу?

3) Наведіть приклади штучних екосистем.


6 квітня - 10 квітня

Вивчити §§ 41, 42 с. 176 - 184

Письмово в зошиті навести 2 приклади рослин і 2 приклади тварин та описати їх пристосування до життя у водному середовищі.

 


30 березня - 3 квітня

Опрацювати § 39, 40.

Завдання 1. Напишіть у зошиті, які зміни відбуваються у рослин і тварин в різні пори року.

Пори року

Зміни

у рослин

у тварин

підсніжник

яблуня

заєць

лисиця

Весна

 

 

 

 

 

Літо

 

 

 

 

 

Осінь

 

 

 

 

 

Зима

 

 

 

 

 


Опрацювати § 37. Отруйні рослини, тварини, гриби.

Знайти і ознайомитися в Інтернеті з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами нашої місцевості. Виписати їх в зошит.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Будилівський навчально-виховний комплекс © 2024
uCoz