Ви увійшли як Гість | Группа "Гості" | RSS

Будилівський навчально-виховний комплекс
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Німецька мова

2020 - 2021 навчальний рік

02 листопада - 06 листопада

Виконати контрольну роботу.Test 1.

Назар Семенина-1-й варіант, Назар Адлахович-2-й.

І варіант

ІІ варіант


25 травня - 29 травня

С.127 – виписати і вивчити слова. 

С.127 впр.1 – письмово.

Підсумкова контрольна робота.

Пишемо на окремих листках. Підписуєте так:

Підсумкова контрольна робота

з німецької мови

учня( учениці) 10 класу

Будилівського НВК

Прізвище, ім'я

Підсумкова контрольна робота

1. Wähle die richtige Konjunktion:

  • … wir mit der Aufgabe fertig seid, dürft ihr nach Hause gehen.(wenn,denn)
  • Ich verstehe ihn nicht, … er nicht deutlich spricht. (weil, aber)
  • Ich möchte Dolmetscher werden, …lerne ich Deutsch besonders fleiβig. (dass, darum)
  • Er kann heute nicht kommen, … er ist krank. (da, denn)
  • Ich bin sicher, …alles gut wird. (und, dass)

2. Bilde die Zusammensätze:

1) Bald fahren wir nach Berlin. Man muss den Koffer packen. (darum)

2) Ich gehe ins Kaufhaus. Man muss alles Nötige zur Reise kaufen. (weil)

3) Meine Eltern wollen auf dem Lande fahren. Ich bleibe zu Hause. (aber)

4) (als)Unsere Klasse war in Berlin. Wir besuchen Berliner Zoo gern.

5) (Wenn) Ich fühle mich schlecht. Ich höre “Mondsonate” von Beethoven an.

3. Übersetze ins Deutsche:

  • Мій друг хоче бути лікарем, тому що він гарно вчиться.
  • Якщо  буде гарна погода , ми поїдемо в село.
  • Ми вивчаємо німецьку мову, тому що хочемо поїхати в Німеччину.
  • Моя мама працює в школі ,але вона не вчителька.
  • Я навчаюся в гімназії, бо хочу мати хороші знання.

4. Gebrauche Possesivpronomen dessen, denen ,der, die.

  • Das Land Bayern, … Hauptstadt München ist, liegt im Süden Deutschlands.
  • Die Noten, mit …ich die Schule absolviert habe, sind gut.
  • Der Junge, … so gut beantwortet, ist der beste Schüler in unserer Klasse.
  • Die Stadt, durch … wir fahren, ist sehr alt.
  • Die Dame, … hier steht, arbeitet in dieser Firma.

18 травня - 22 травня

С.123 - виписати і вивчити слова.

С.123 впр.2 - співставити винахідників і їх винаходи. (Письмово).

С.123 впр.3 а) - читати і перекладати. Виписати невідомі слова.

 С.125 впр.3 b) - розглянути таблицю.

Контроль аудіювання. Слухаєте текст і робите завдання до нього.

Прослухайте

Виконайте завдання


12 травня - 15 травня

С.119,122 – виписати і вивчити слова.

С.119 впр.4 – шукаєте цю сторінку в текстах для слухання. Читаєте, письмово ставите літери.

С.119 впр.5, с.122 впр.3 – читати і перекладати. Виписати невідомі слова і вивчити їх.

Контроль читання. Текст і завдання до нього:

Aus der Geschichte der Briefmarke

1. Lese den Text 

Zu den beliebtesten Hobbies vieler Menschen gehört Briefmarkensammeln. Es gibt Briefmarkensammler auch unter den Jugendlichen. Es gibt auch Briefmarkenmuseen. Einige Briefmarken sind sehr teuer und kosten viel Geld. Doch nicht alle kennen die Geschichte der Briefmarke. Diese Geschichte ist sehr interessant.

Ein englischer Schullehrer namens Rowland Hill hat die erste Briefmarke erfunden. Früher bezahlte man das Geld für den Brief anders als jetzt. Der Mensch, der den Brief bekam, sollte das Geld bezahlen. Das gefiel Rowland Hill nicht. Wenn er einen Brief bekam, wollte er dafür nicht bezahlen. Besonders wurde er unzufrieden, wenn er einen uninteressanten Brief bekam.

So beschloss Hill eines Tages den Brief dem Generalpostmeister von England zu schreiben. Der Schullehrer hatte eine interessante Idee. Der Mensch, der den Brief schiefte, sollte selbst das Geld bezahlen. Auf der Post sollte man kleine Papierblättchen verkaufen. Diese Papierblättchen sollte man auf den Brief aufkleben. Das sollte bedeuten, dass der Absender für den Brief bezahlt hat. Der Herr Generalpostmeister lachte über die Idee des Schullehrers.

Doch vier Jahre später, am 6. Mai 1840, verkaufte man in England die erste Briefmarke der Welt.

2. Falsch oder richtig

1. Einige Hobbies haben nur einige Menschen.

2. Viele Schüler sammeln Briefmarke.

3. Die Geschichte der Briefmarke ist sehr interessant.

4. Rowland Hill war ein englischer Postmeister.

5. Früher bezahlte für den Brief der Mensch, der den Brief bekam.

6. Das gefiel Rowland Hill.

7. Er war böse, wenn er einen uninteressanten Brief bekam und wollte dafür nicht bezahlen.

8. Rowland hatte eine interessante Idee und schrieb darüber einem Schullehrer.

9. Rowland Hill wollte, dass der Mensch, der den Brief schickt, für seinen Brief selbst bezahlt.

10. Auf der Post sollte man kleine Briefe verkaufen.

11. Der Generalpostmeister lachte über die Idee von Herrn Hill.

12. Die erste Briefmarke der Welt verkaufte man am 16. Mai 1740.   


4 травня - 8 травня

С.115, 117 – виписати і вивчити слова.

С.115 впр.2 – підібрати слова до картинок.

С.116 впр.3 – читати і перекладати. Виписати невідомі слова.

С.117 впр.1 – читати, виписати і вивчити слова.

С.117 впр.3 – читати і перекладати (шукаєте цю сторінку у текстах для слухання у кінці підручника).

С.118 впр.5 – читати і перекладати (перших 5 повідомлень).


27 квітня - 30 квітня

С.109 – виписати і вивчити слова.

С.109 впр.2 – читати і перекладати. Виписати з тексту невідомі слова.

С.111 впр.3 – письмово.

Тест по темі " Мистецтво".


21 квітня - 24 квітня

С.106 - виписати і вивчити слова.

С.107 впр.3 - письмово.

С.108 впр.5 - читати і перекладати. Виписати з тексту невідомі слова і вивчити.

С.108 впр.7 - підготувати інформацію про українського художника (художницю) на німецькій мові.


13 квітня - 17 квітня

С.104-виписати і вивчити слова.

С.104 впр. 4 - читати, впорядкувати в хронологічному порядку. (Робите в зошиті, фотографуєте і відсилаєте).

Творче завдання. Знайти в інтернеті інформацію про відомого німецького художника (художницю, якщо на українській мові-перекладаєте).


6 квітня - 10 квітня

С.99 впр.5 - читати

С.99 впр.6 ,с.100 - виписати і вивчити слова.

С.100 впр.2 - читати

С.102 впр3.- читати. Письмово виписати назви художніх жанрів.

С.102 впр.5 - письмово.


30 березня - 3 квітня

С. 99 виписати і вивчити слова.

С. 99 впр.3 прочитати і перекласти, вказати жанри живопису (письмово, напр:1-Marinebild).


С. 98 - виписати і вивчити незнайомі слова.

С. 98 вправа 2  - прочитати і поєднати жанри живопису з їхніми значеннями (зробити в зошиті, наприклад: 1-с).

С. 98 вправа 5 - прочитати і перекласти, виписати невідомі слова (переклад - письмово).

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Будилівський навчально-виховний комплекс © 2024
uCoz